..........، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

در انتظار معجزه ی خدا

اعیاد شعبان مبارک

1391/4/6 8:46
نویسنده : مهدیه
607 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ،یه سلام به آشناها که این متنو میخونن و یه سلام و خوش آمد گویی به دوستان جدید.چشمک

 

امروز اولین روز از ماه شعبانه.......دارم سعی میکنم خدارو بیشتر باور کنمفرشته

 

باور داشتم ولی بیشتر باورش کنم.

 

کوچولوی من دنیا برای آدم ها با وجود تمام عظمتش کوچیکه امیدوارم وقتی که تو روی زمین پا میذاری دنیا

 

برات خیلی جا داشته باشهقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان عسل
6 تیر 91 10:34
سلام عززززززیزم
این چند وقت نبودی فکر کردم دیگه نت نمی آی
عیدت مبارک باشه گلم
تو این شبای عزیز برای ما هم دعا کنید
به امید اومدن فرشته کوچولو



سلاااااااااااااام ممنون که سر زدی......عید شما هم مبارک....محتاجیم به دعا....چشم حتما اگه لایق باشم
خاله جون
8 تیر 91 0:13
سلام اعیاد شعبانیه را بهتون تبریک میگم و انشاالله خدا یکی از فرشته های قشنگش را هر چه زود تر براتون زمینی کنه


مهدیه:ممنون گلم......بر شما هم مبارک.... من شمارو لینک کردم